Přejít k hlavnímu obsahu
load

Často kladené otázky

Máte technický problém? Pokud nenajdete řešení v této sekci, pošlete nám nám ho. I díky Vám bude tato rubrika růst.

Jaký je rozdíl u policových regálů mezi typem UNIRACK a SUPER?
Policový regál typ SUPER nižší maximální nosnost rámu jako typ UNIRACK, ale za to je cenově výhodnější.

Policové regály SUPER se používají do nosnosti sloupce 2 000 kg. Nad tuto hranici je pak výhodnější použít policový regál typ UNIRACK, kde minimální nosnost rámu je od 2 600 kg.
Lze použít police a příslušenství z typu UNIRACK do systému SUPER?

Ano, police a dané příslušenství je pro oba systémy stejný. Jediný rozdíl je pouze v profilu rámu.

Jaká je povrchová úprava regálů?

Všechny regálové díly jsou vyrobeny z velmi kvalitně pozinkovaného materiálu SENDZIMIR. To zaručuje dlouhou životnost povrchové ochrany, vysokou odolnost proti oděru a jinému poškození a trvale pěkný vzhled.

Jaké jsou termíny dodání?

Pokud je zboží skladem, můžeme dodat zboží do 2 pracovních dnů. V opačném případě, je předpokládaný termín dodání je 2 - 4 týdny od data objednání.

Jaká je povrchová úprava regálů?

Regálové rámy a nosníky jsou vyrobeny z velmi kvalitně pozinkovaného materiálu SENDZIMIR. Ta zaručuje dlouhou životnost povrchové ochrany, vysokou odolnost proti oděru a jinému poškození a trvale pěkný vzhled. Povrchová úprava nosníků paletových regálů může být i práškovou vypalovanou barvou žlutého odstínu RAL 1004. Další standardní barvy jsou RAL 5010 modrá a RAL 3010 červená. Ostaní barvy RAL jsou možné jen za příplatek.

Jak si mohu objednat zboží z E-SHOPu?
Objednávat zboží z E-SHOPu lze velmi jednoduše a pohodlně pomocí elektronického nákupního košíku, který je vždy součástí nabízeného produktu. Po zadání potřebných kusů jen vložíme zboží do nákupního košíku a pokračujeme dále v nákupu nebo přejdeme k procesu objednání.
Za jak dlouho dostanu potvrzení objednávky?
Objednávka je zpracována většinou ihned nebo do několika hodin (v pracovní době od 7:00 - 15:30). Potvrzení objednávky je odesláno e-mailem na adresu kupujícího, případně telefonicky.
Jaké jsou dodací termíny?
Pokud je zboží skladem, je zásilka expedována do 2 - 5 pracovních dnů. V případě, že zboží není skladem, je kupující informován již při potvrzení objednávky a tím mu bude sdělen i nejbližší termín dodání, popřípadě je kupujícímu nabídnuto zboží podobné specifikace.
Jakým způsobem si mohu zboží převzít?
Zboží je možné vyzvednout osobně ve skladu na adrese Soblahovská 7040 v Trenčíně (vždy po telefonické domluvě). Dále naše firma využívá přepravní službu TOPTRANS s dodáním do 24 hodin.
Jaká bude cena dopravy?
Cena dopravy se vypočítá v závislosti na celkové hmotnosti (objemu zboží) a vzdálenosti od Trenčína dle sazebníku přepravní služby.
V případě zaslání zboží do ČR bude cena v objednávce pouze orientační a její hodnota se může nepatrně změnit. Kupující bude o změně ceny dopravy vždy včas informován.
Jak mám postupovat v případě poškození zboží od dopravce?
V případě poškozeného objednaného zboží je kupující povinen to bezodkladně oznámit přepravci a sepsat s ním protokol o poškození zásilky. Následně kontaktovat naši firmu aby bylo možné co nejrychleji celou záležitost vyřešit.
Jakým způsobem mohu zboží uhradit?
1) V hotovosti při osobním odběru
2) Zálohovou fakturou (po uhrazení částky bude zboží odesláno)
3) Platba přepravní společnosti (na dobírku
)
Je možné vrátit zboží bez udání důvodu?
Zákazník je ve smyslu § 12 zák. č. 108/2000 Z. z. o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží a je povinen nás o tom předem informovat telefonicky (+421 327 440 328) nebo e-mailem (regalsistem@regalsistem.sk), jinak jsme oprávněni zásilku nepřevzít.

V případě, že zboží vracíte do 7 pracovních dnů od zakoupení, uveďte své číslo účtu - kam Vám máme úhradu za vrácené zboží poukázat.

Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení takového zboží přijat. Zboží musí být nepoškozené, kompletní, v původním obalu spolu s dokladem o zaplacení a včetně dokumentace, která Vám byla dodána se zbožím (tj. záruční list, návod k použití, faktura, resp. Kopie faktury). Zboží je při odstoupení od smlouvy nezbytné doručit ve formě pojištěné zásilky. Zboží neposílejte na dobírky - nebude převzato.

Dovolujeme si zákazníky upozornit, že v případě, pokud zboží plně odpovídal kvalitativním požadavkům zákazníka a nebyl vadný, ve smyslu § 12 odst.. 4 písm. b) zák. 108/2000 Z. z. o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji, náklady na vrácení zboží nese zákazník.
Je bezpečné uvést mé osobní údaje při registraci?
Všechny získané osobní údaje při registraci nebo při nákupu budou použity pouze pro naši potřebu a nebudou poskytnuty třetím osobám. Všechny údaje jsou přísně chráněny!
Jaké jsou záruční podmínky?
Na veškeré zboží se vztahuje minimální zákonná lhůta 24 měsíců. Délka záruky se začíná počítat od data dodání (převzetí zboží). Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případech poškození zboží při přepravě pokud nebyly dodrženy uvedené podmínky, neodbornou instalací nebo zacházením, které je v rozporu s uživatelskou příručkou nebo návodem, poškozením živly, poškozením zboží nadměrným zatěžováním.

Nenašli jste odpovědi na svoje otázky?